Celem projektu było stworzenie dedykowanej platformy mailingowej.
W założeniu platforma ta miała automatycznie generować personalizowane treści, na podstawie dostarczanych danych przez firmę zewnętrzną. Dobór odpowiednich treści dla danego odbiorcy zależał również od jego geokordynatów.
Po opracowaniu logiki działania systemu zaprojektowaliśmy model danych. Następnie zaprogramowaliśmy szerego mniej lub bardziej skomplikowanych modułów m.in.: content, geo, mailer.
Współrzedne geograficzne dla każdego odbiorcy wyznaczamy w sposób dynamiczny, dzięki integracji z api google.
Moduł wysyłki natomiast został zintegrowany z zewnętrzną usługą mailowo-faxową, w której komunikacja odbywa się poprzez Web Services za pomocą protokołu SOAP.
Na samym końcu stworzyliśmy panel administracyjny do zarządzania odbiorcami i ustawieniami systemu. Można w nim także śledzić błędy, jakie ewentualnie pojawiły się podczas danej wysyłki.
Platforma obsługuje także wysyłkę faxową.
Zakres prac: